Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dennis Lyxzén eller Pamela Andersson?

Kategori: Det dagliga livet

Ja, de är två av de nominerade i tävlingen om vem som är världens sexigaste vegetarian... Man kan tydligen tävla i vad som helst nu för tiden?
Jag skulle i alla fall lägga min röst på Dennis..;)

För övrigt så kommer det i  dagarna ut alldeles för många bra böcker, jag hinner inte med att läsa dem alla!
* Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes
* Camilla Läckberg - Tyskungen
* Håkan Nesser - En helt annan historia
Samt ytterligare några fler, som jag inte kommer ihåg just nu...

Igår hade vi en trevlig sammankomst med jobbet; vi har det senaste året hållit på med processarbete, och igår skulle det hela redovisas. Jag hade knåpat ihop en powerpointpresentation för första gången i mitt liv, och den blev faktiskt riktigt snygg! Glad är jag över att jag slapp presentera, utan Gunnar tog på sig den uppgiften :) .
Efter presentationerna åt vi en god afrikansk buffé, och därefter var det dags för en föreläsning och ett... kåseri kan man nog säga. Trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: