Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ljusparty och vanligt party

Kategori: Det dagliga livet

Så var då ljuspartyt med Party Lite över. Det gick bra, och gästerna kom, vissa som jag inte hade räknat med, och andra som hade sagt att de skulle komma undrar jag fortfarande vart de tog vägen... De som var här handlade i alla fall bra, så jag fick många gratis ljus i goda dofter :) Vi passade även på att köpa några presenter för att få upp försäljningssiffrorna..:) Väntar redan på att allt ska komma!

Inspiration Afrika
Den här fina zebran beställde jag, bland annat:)

Efter det partyt var det dags för ett "riktigt" party. Vi åkte till J&J, där vi förfestade en stund. Sedan hamnade vi på Krikelin, och gick även över till stället som ligger tvärs över gatan från Krikelin, har ingen aning om vad det heter... Vi var alla lite sega till att börja med, men vaknade till slut, och jag och J dansade lite på Krikelin. Musiken var en salig blandning från rock till hip hop till dansband... Roligt hade vi i alla fall!
Jag tog det väldigt lugnt med alkoholen, kände mig så där full i magen som man kan göra ibland, och drack mest vatten (lite öl slank dock ner emellanåt...).

image14


Mitt alter ego Ace Of Spades hade fått en egen tavla på det ena stället där vi var..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: