Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hälsosam!

Kategori: Det dagliga livet

Jobbade idag, lagom mycket att göra. Roligt att jobba två dagar i rad igen, för en gångs skull, så att man får lära känna patienterna lite bättre.

Efter jobbet åkte jag bara hem och bytte om, innan jag åkte vidare till Arena, där jag först tränade Pilates. Efter det passet gick jag ut och satte mig i solen och läste samt tittade på skejtarna som övade tricks.
Därefter var det dags för afrikansk dans. Det kändes att jag kunde slappna av i rörelserna lite mer idag, när jag inte behövde koncentrera mig så på varje steg. Skönt när det känns att man förbättras!
När vi dansat klart gick jag hem, en promenad på ca 25 minuter.

Kvällens TV-program var Grey's anatomy och Lost.

Måste vara uppe ett antal timmar till, eftersom jag tvättar, så jag ska spendera lite tid framför datorn nu..:)
Tack för idag.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    vad duktig du är som tränar så mkt. Själv kommer jag aldrig iväg, finns så mkt att skylla på =)

    2007-03-29 | 18:25:09
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Anonym säger:

    Ja, det gör det, men nu har jag bestämt mig en gång för alla att nu är det hårda tag som gäller! Eftersom jag bara jobbar 50% nu också så är det ju en perfekt tid att pasa på.

    2007-03-29 | 19:55:24

Kommentera inlägget här: