Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Energi

Kategori: Det dagliga livet

Det är helt otroligt vilken energi jag har haft idag, trots att jag bara sov ca fyra timmar inatt! Jag känner knappt igen mig själv... Det måste bero dels på vädret och dels på att jag har börjat träna igen.

För att ta vara på min energi så har jag:
1. städat och putsat. Tyvärr är jag inte färdig än, datarummet får bli veckans stora utmaning...
2. Gått ut med Maja (vår katt). Det var fjärde gången hon var ute nu, och hon börjar bli lite tuffare, även om allt fortfarande är väldigt otäckt där ute...
3. Tränat abs, vilket i praktiken innebär situp's och rygglyft i 30 minuter... Jag anar att jag kommer att känna av det imorgon.
4. Läst ut Hannibal -Upptakten. Den var väldigt seg, men det är ändå roligt att få veta varför han blev som han blev...
5. Sett på Björnbröder 2 på DVD. Den var lika bra som ettan; helt klart att rekommendera!
6. Och så har jag spelat lite FF12 och WoW... Är dock trött på FF12 nu, då jag är vid en boss som jag inte klarar av hur många olika strategier jag än provar:(

Nu har vi laddat grillen, så tändvätskan står och drar. Sedan ska jag bara duscha så ska vi grilla för första gången i år:) Grillspett med kyckling och fläskfilé blir det, och potatissallad till (den magra varianten för mig..:)).



Fattar ni att termometern visade 17 grader när jag åkte och tränade för en stund sedan! Det är ju nästan sommar! Ett vårtecken till är att skejtkillarna har plockat fram sina brädor, de åkte för fullt framför Arena. Jag ångrar att jag inte lärde mig att skejta riktigt bra när jag var liten, det ser så kul ut! Det känns dock som om det är lite för sent nu, skulle se en aning patetiskt ut med en 28-årig tjej som sparkar sig fram på brädan...


Detta verkar vara en riktig tjejbräda, skulle allt vara något..;)

Har som ni ser fortfarande inte lyckats lista ut hur man lägger till fler bilder i raden där uppe, men det får bli en senare fråga.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Gör ett kollage med bilder i paint (gjorde jag) så kan du lägga till det som en enda bild fast den består av flera bilder. Om du fattar vad jag menar ;). Härligt med värme, läste att det var 18 grader i gbg idag och det kändes verkligen =).
    kramar

    2007-03-26 | 22:44:53
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Det vill sig inte..:( Jag lyckas inte med storleksanpassningen i collaget, antingen blir det alldeles för stort eller också behöver man ha förstoringsglas för att se det... Får kolla vidare på det imorgon. Tack för hjälpen i alla fall!

    2007-03-26 | 23:45:30
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se
  • Jennie säger:

    oki, du får klura lite så ger det sig nog =)

    2007-03-27 | 20:46:06
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här: