Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ungdomliga jag!

Kategori: Det dagliga livet

Idag fick jag då (återigen) visa leg. när jag skulle köpa snus till Andreas... Jag måste se väldigt ungdomlig ut! Men 17 år kanske är att ta i, eller..?

Stort grattis till Elin, som förlovade sig med sin Tomas vid Mayaruinerna. Det är så romantiskt att man nästan får en tår i ögonvrån... Nu väntar vi bara på att få anordna en möhippa!

Fattar inte riktigt att det bara är två veckor kvar till semestern! Tråkigt bara att inte åka någonstans, men det får bli i höst!

För övrigt så ska jag på återbesök hos överläkaren på neurologen på Sahlgrenska 12/6. Undrar vad han vill? Förhoppningsvis bara stämma av, och tala om att magnetkameraundersökningen såg bra ut, och tala om att han inte kommer att följa upp mig mer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: