Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tjejsnack v. 25

Kategori: Tidsfördriv

Ditt boende
  • Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.]
    I tre rum och kök tillsammans med Andreas (fästman), Maja (katt), Fluffis&Herkules (kaniner).
  • Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
    Jag har flyttat tre gånger i mitt liv: Första gången var jag bara 5-6 år, och flyttade till ett nytt hus ttillsammans med mamma, pappa och min bror.
    Andra gången flyttade jag hemifrån till Skövde, för jag hade tröttnat på det dagliga pendlandet.
    Tredje gången flyttade jag ihop med min sambo i en större lägenhet.
    Nästa gång blir förhoppningsvis till ett fint hus!
  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
    21 år gammal var jag.
  • Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
    Vi hejar när vi möts i trappuppgången, mer är det inte. Jag ser ingen anledning till varför man skulle umgås mer med sina grannar; de fick man ju bara "på köpet" när man valde lägenhet...
  • Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]
    Badkar, balkong och kök.
    En toalett har vi, man behöver inte fler i en trea..;)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Nä, tänk om man skulle ha en toa för varje rum. det skulle va något det ;)

    2007-06-21 | 00:00:14
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Hmm, ja; ett visst slöseri med utrymme, kanske...

    2007-06-21 | 18:01:19
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: