Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lillebror 20 år

Kategori: Det dagliga livet

Idag fyller min lillebror 20 år!
Kan inte fatta att tiden har gått så fort, att min lille lillebror redan är 20 år...
Det känns som igår han var 10, och nu är han 20 år, och bor i ett eget hus med sin flickvän och hund!
Det är nog dags att inse att han också har blivit vuxen...
Nu ska jag snart gå och duscha samt piffa till mig, sedan ska jag åka och gratulera honom på den stora dagen.

Gårdagens kväll tillbringades hos svärfar och hans fru. Hon har precis slutat sin utbildning till undersköterska, och precis när hon kom ut från skolan den sista dagen så ringde de och erbjöd henne en fast tjänst på det gruppboende där hon har praktiserat, och sedan jobbat extra under studietiden. Hon trivs jättebra med både personalen och de boende där, så det är verkligen jätteroligt för henne! Snacka om att ha tur...

Igår fick jag av någon anledning för mig att jag skulle prova klänningen jag hade på min studentbal.
Kan man tänka sig; den passade! Jättekul! Då börjar alltså de där åtta kilona jag har gått ner att märkas :)
Nu löste sig plötsligt problemet om vad jag ska ha på mig på svärmors bröllop på midsommarafton :)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    wow! åtta kilo, det
    är ju massor, bra jobbat! Kul att klänningen passade också =)

    2007-06-17 | 19:37:11
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Jennie säger:

    Var det datumet längst ner på inläggen (till vänster om där det står permalink) som du ville ändra till rött? Isf letar du upp
    /** 'Posted by' txt **/
    i stilmallen och ändrar color till rött.

    2007-06-19 | 21:57:31
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Tusen tack för hjälpen!
    Har nog provat att ändra alla färger utom den..;)

    2007-06-20 | 17:45:36
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se
  • Jennie säger:

    Kul att jag kunde hjälpa till =)

    2007-06-20 | 22:21:39
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här: