Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bloggtorka

Kategori: Det dagliga livet

Skriver inte så mycket för tillfället, för det händer helt enkelt inte så mycket i mitt liv..:(
Jobbar extra, och när jag är ledig så passar jag på att läsa samt se på film och alla nördiga TV-serier som Andreas har lurat mig att följa...

Igår var vi och spelade biljard, och jag konstaterade för hundrade gången att biljardborden inte är gjorda för oss som är under 170 cm. Jag får ständigt skjuta i konstiga positioner och/eller använda den fjantiga krattan eller vad den nu kallas..:(

Imorgon ska vi i alla fall till Henrik på grillfest :D Hoppas bara att det blir fint väder!
Det enda smolket i glädjebägaren är att jag ska jobba kl: 07:00 i Lidköping på söndag morgon, vilket innebär att jag måste gå upp senast 05:30, för att hinna köra dit. Alltså måste jag avvika från festligheterna i förtid..:(
Nåväl, jag får ju vara med i några timmar i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: