Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Smått och gott

Kategori: Det dagliga livet

Andreas kom igår kväll hem från fiskeresan han var på med sin pappa. Skönt att ha honom hemma igen!
Maja visste inte rikigt vad hon skulle tro; hon hade ju just accepterat och vant sig vid att han intevar hemma!

Min mobiltelefon har pajat igen; nu vill den inte alls starta. Som tur är så har jag fortfarande drygt ett halvårs garanti kvar, så jag lämnade in den för reparation. Fick en OK utbytestelefon den här gången.

Läser på Aftonbladet.se att Nichole Richie har dömts till hela fyra (4) dagars fängelsestraff för rattfylla. Det är ju ett skämt!

Läser även om paret som ihop gick ner 260 kg med Guds hjälp. Principen är enkel: ät bara om du känner riktig fysiologisk hunger. Den som blir sugen på snacks ska i stället läsa Bibeln och be!
Hmm... Vet inte om det är något för mig, precis...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: