Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Weekend

Kategori: Det dagliga livet

Fredagskvällen var trevlig. Jag hade ljusparty, och det var blandade gäster; min mamma och pappa, arbetskamrater och andra vänner. Jag hade adventstema, med glögg, lussekatter och pepparkakor.
Vi hade planerat att gå ut, men det blev inte så, utan vi satt kvar hemma, drack vin och glögg och pratade. Trevligt!
Längtar nu bara till ljusen kommer, så att man får njuta av dem!

Dofter för årstiden

Gårdagen var lugn, tottade på serier vi har spelat in, som jag inte har hunnit se än.
Idag har jag gått upp tidigt, och tvättat. Tråkigt medan det pågick, men skönt nu när det är klart!

Har beställt några presenter från bluebox.se, här finns mycket roliga saker!

Är så van att bara vara ledig en dag i taget så det känns son en ofattbar lyx att vara ledig två dagar i rad, och desuutom en helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: