Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Energi

Kategori: Det dagliga livet

Känner mig oerhört glad och tacksam över att jag har fått min energi tillbaks!
Upplever nu att 5-7 timmars sömn per natt är lagom, känner mig då pigg och alert under dagen. Även när jag bara sovit 2-3 timmar, vilket jag har gjort alldeles för ofta på sistone (har svårt att varva ner när jag jobbat kväll), så känner jag mig ändå inte trött under dagen.

Detta att jämföra med 14-17 timmars sömn när jag mådde som sämst, och då kändes det som om jag ständigt gick i en dvala, att jag var helt kraftlös. Kom inte och snacka om att man blir trött av att sova; det handlade inte om det, det var kroppen som slog bakut och gjorde uppror.

Det går inte att jämföra skillnaden i livskvalitet!

Håller alla tummar för att detta håller i sig!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    vad roligt att du mår bättre! Nu väntar vi spänt på ljusen eller hur? Så man kan få ännu mera enrgikickar

    2007-12-15 | 13:20:18
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Ja, de borde komma när som helst nu :)

    2007-12-15 | 21:42:26
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: