Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Husvisning

Kategori: Husköp

Idag var vi då på den efterlängtade husvisningen. Eftersom jag är inne i en period då jag jobbar natt fick jag masa mig upp ur den sköna sängen efter 4 timmars sömn, men då jag också är inne i en halvmanisk period så gick det bra; jag var klarvaken med en gång, så fort jag bara kom upp.

Väl framme vid huset så var det bara ett par till där och tittade idag (det var en visning i tisdags också), och jag och Andreas fick båda ett lite lurigt intryck av dem; det kändes inte som om de kommer att bjuda på huset, utan att de tog det som en utflykt, och ett tillfälle att briljera med sina kunskaper inom husbranschen...
Eller så langar de upp två miljoner på ett bräde, och köper huset kontant!

Nåväl; huset var lika fint live som det var på bilderna, allra härligast enligt mig är de stora fina terrasserna!
Sedan att huset har pool är ju inte precis ett minus...
Annars är köket stort och fräscht, med rel. nya vitvaror, och huset i allmänhet känns ljust och luftigt.

För att inte tala om hur härligt det skulle vara för våra kära husdjur att få vara ute som de vill!

Vi får ta och lägga ett bud och se hur det går, håll tummarna för oss!

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hoppas ni får huset! Att flytta till hus är det bästa vi gjort, inte ångrat det en sekund! Så underbart, så underbart=) Vart ligger det någonstans?

    2007-08-10 | 09:54:54
    Bloggadress: http://mintto.blogg.se
  • Maritha säger:

    Det ligger i Ekedalen (utanför Tidaholm), så det blir ju en liten bit att åka till jobbet, men det är bara två mil och vägen är fin så det är ju inga problem :)

    2007-08-10 | 16:28:11
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: