Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Påskafton

Kategori: Det dagliga livet

Hade tänkt att jag skulle gå ett varv runt Karstorpssjön, men när jag väl kom dit så såg det så långt ut, och eftersom jag hade en tid att passa så åkte jag till Rydsskogen idag igen istället. 30 minuters rask promenad blev det idag.

På kvällen åkte vi först till R som jag är kontaktperson till, och gav honom ett påskägg och korten jag hade skrivit ut från när vi var på cirkus. Det blev han glad för.

Sedan åkte vi vidare till mamma och pappa. De bjöd på mycket god mat, som man åt alldeles för mycket av, som vanligt..:(
Efter att vi hade ätit eldade vi påskeld och min brors kompis hade med sig raketer som han skjöt.

       

Därefter var vi trötta, så vi begav oss hemåt, medan de andra skulle äta efterrätt och dricka kaffe.

Idag åker Andreas vänner H och D utomlands på semester, kommer tyvärr inte ihåg vart de skulle, men lite avundsjuk är jag allt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: