Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Mätning och bokklubbar

Kategori: Det dagliga livet

Idag var det dags för mätning, och jag har nu totalt minskat med 42 cm! Det är ju jättebra!
Speciellt som jag inte har gått ner så mycket i kg som jag hade velat så är det skönt att centimetrarna försvinner i alla fall. Får se på Viktväktarna imorgon vad veckans resultat i kilon och hekton blivit...

Dagens nyheter del 2: Keith säger att han bara skämtade; har inte snortat sin pappa. Vi får väl aldrig veta vad som är sanningen i den här historien, jag tror att inte ens Keith själv vet vad som egentligen hände...

Har jobbat ikväll, och hittat några nya roliga kurser som jag ska söka till hösten:) Problemet blir väl bara att välja vilken av alla kurser jag ska gå... Det får bli en senare fråga.

Arbetskamraten K berättade att hon och hennes vänner har en bokklubb. De träffas en gång i månaden, och då har alla läst samma bok, som de diskuterar. Värdinnan har två förslag på vilken bok som ska läsas till nästa månad och de röstar om vilken det blir. Självklart blir det mycket struntprat också.
Det här låter ju jättekul tycker jag, som den bokmal jag är! Är det någon som vill vara med? J? I? M?

Tack för idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: