Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lugnt och skönt

Kategori: Det dagliga livet

Igår kunde jag inte skriva något inlägg då min sida inte fungerade, så jag får göra en sammanfattning medan det fortfarande fungerar hyfsat.

Var ledig igår, och hade en ganska lugn dag. På kvällen hade min farbror G 40-årskalas; det var en trevlig tillställning med mycket folk och god mat samt sång och musik.
Mina tankar går till vännerna F&F, som nyligen förlorade ett ofött barn.

Denna dag har inletts med ett pass yoga+ pilates i 75 minuter, en skön start på dagen, och jag fick sträcka ut min onda rygg ordentligt.

Även denna dag kommer att bli lugn och skön, ska se på olika inspelningar jag har gjort under veckan, och antagligen ta en promenad framåt eftermiddagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: